القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة الرابعة

 
رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة الرابعة

رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة الرابعة

اتصلت باخو زوجي وقولت له انا عندي اختي وجاهزين يلا تعال عشن نخرج انا في انتظارك ع نار ولازم صحبك يكون معك عشن اختي..
قالي يلا انا جي مسافه الطريق بس افوت علي مكان اشتري منه ثلج للبيرة دي يا جامد انت ويضحك
قؤلت له اوك يلا سلام هنتظرك تحت
وقومت دخلت الحمام عند اختي اقضي حاجتي
لقيت اختي بتخبط عليا الباب وتقؤلي يلا حمد بينادي تحت بزمار السيارة
قؤلتها يلا انا جيه
وفعلا خرجت مسرعه ونزلنا انا واختي قابلنا حمد بابتسامة وشوق وراكب معاه صديقه الا اول ما شافني نزل من جنب حمد اخو زوجي وركب بالكرسي الخلفي عشن يقعد جنبي وطلب من اختي تقعد قدام جنب حمد وهو سايق
ومشينا حوالي نص الطريق دخلنا في الجبل والدنيا ظلمه كحل
وبدأت احس اني ناسيه حاجه واخيرا افتكرت السم الا كنت وخداه معي عشن اخلص منهم به واقلب في جيوبي وشنطتي مش لقيته عقلي طار وبدأت افكر اعمل ايه عايزة اهرب منهم قبل ما ينقضو عليا
انا كدا دخلت ليهم برجلي وكل محاول في طريقه للرجوع أفشل فيها معاهم
رد اخو زوجي قالي لا نرجع ايه بعد كل إلا جهزناه ده احنا خلاص وصلنا يا قمر ويضحك ويقهقر 

رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة الرابعة

✍️اللى بتحب القصص وعايزة الجز اللى بعد دة قبل اي احد وتتابع قصص تانية كتير تشرفنا وترسالى طلب صداقة 👌
واتفاجئ بصديقه يصب لي كاس بيرة وانا اصلا مش بشربها ولا عمري ذوقت طعمها
شربت بؤء ورجعته بسرعه من مراره طعمها
ضحكو عليا باصواتهم الا مثل أصوات الذئاب
واختي تقؤلي غمضي عيونك واشربه مره وحده مش هتحسي الطعم
بدأت اسلم نفسي بكامل لكل ما يريدوة
واتفاجئ بعد ما شربت كأس انه كان فيه فضلات حبوب في الكأس مرسبه تحت بسأل اخو زوجي ايه ده الا فالكاس ده
رد صديقه قالي ده منشط عشن تقدري تقاومي بقي
بقؤله بصوت عالي ملئ بالخوف منشط ايه ده يا حيوان ومن قالك تعمل كدا
قالي متخافيش ده ترامادول بيعطي طاقه مش مضر لحاجه انتي خايفه احطلك سم يعني
ويضحكو كلهم
واختي لقيتها متعوده منهم ع كدا
وتقؤلي بقؤلك ايه عدي اليله بقي وخلاص انا شايفه انه يوم حلو مفيش داعي تخربي عقلك
قؤلتها قؤمي تعالي نروح بعيد شويه عايزة اعمل حمام
قالت يلا اسندك
وكنت فعلا وصلت لحاله السكرانه
ورحنا اعمل حمام وافتكرت ان السم الا كان معي وقع عند اختي في الحمام بتاعها لما استعجلتني وخرجنا بسرعه شعرت بالندم
ورجعت مع اختي علي شاطئ الميه اغسل دماغي عايزة افوق مفيش فايدة
واتفاجي بصديق زوجي يسحبني من ايدي وانا مايله اغسل وشي من البحر وشدني جوة الميه
✍️اللى بتحب القصص وعايزة الجز اللى بعد دة قبل اي احد وتتابع قصص تانية كتير تشرفنا وترسالى طلب صداقة 👌
ويضحك يقؤلي تعالي بقي هفوقك انا
وانا مش في وعي ولا حاسه بجسمي ولا بلمسات حاجه ع جسمي من تأثير الحبوب المخدرة
واختي راحت عند السيارة وبعتت اخو زوجي التاني وبدأ في اغتصابي هو وصديقه
حتي انتهو مني وخرجنا من الميه
قعدنا ساعه وقالو يلا نمشي قبل النهار
قؤلت له روحني عند اختي بلاش تخدني ع شقتي انا مش فايقه خالص لازم افوق جوزي ممكن يقتلني منك لله
واول ما وصلنا شقت اختي جريت عالحمام لقيت فعلا كيس السم واقع مني في أرضية الحمام بس بعد ايه بعد ما اغتصبني
النهار طلع
لقيت جوزي بيتصل بيقؤلي ايه انتي فين كله ده قؤلته اختي تعبانه خالص خوفت اسيبها واجي امبارح
قالي خلاص براحتك انا عالعموم بتصل عشن اقؤلك انا رايح شغل اسماعليه احتمال اتأخر يومين خدي بالك من نفسك وياريت تقعدي اليومين دول مع اختك اهو تتونسي بيها لحد مرجع انا
قؤلته طيب الا يريحك
وقؤلت لاختي بصي بقي احنا لازم نخلص منهم انتي شكلك عجبك الوضع وشيفاكي مايله للكلام ده معاهم ليه كدا
قالتي اعمل ايه يعني انا بسببهم ادمنت الزفت المخدر الا حطولهك بالكأس ده ولازم كل يوم احد منه
✍️اللى بتحب القصص وعايزة الجز اللى بعد دة قبل اي احد وتتابع قصص تانية كتير تشرفنا وترسالى طلب صداقة 👌
بيعطيني نشاط وقوة
قؤلتها يعني ايه
احنا لازم نشوف طريقه وهو جوزي برة اليومين دول
بصي اتصلي عليهم اليوم تاني انا عايزاهم نروح نفس المكان
قالتي اهو شوفتي بقي انتي الا حبيتي الوضع اهو وتقؤلي انا السبب
بس تعرفي سعات بحس بمتعه معاهم
لان المنشط ده بيخليني عايزة اكتر
قؤلتها منشط ايه وزفت ايه يا زفته انتي مش حاسه بالا احنا وصلنا ليه ده ليه كدا
انتي ناسيه ابوكي مين وامك مين
دانتي حقيرة وشكلك سلمتي ليهم من البداية بدون تهديد اصلا
خلصي اتصلي
قالتي اها
الا يشوفك امبارح وانتي بينهم فالميه هما الاتنين بياكلو كل جسمك ولا كأن مفيش ستات غيرك ماشوفك دلوقت
قؤلتها انتي اكيد مجنونه بجد انا مش عايزة افتكر اي كلام حصل سامعه
اتصلي بيهم وعرفهم اننا هنروح نفس المكان وبالمرة انا بفكر اعمل جلاش او بسبوسه عشن الميه بتجوع جدا ايه رايك
نعمل صنيه مشكله ناخدها معنا
قالتي اااه بقي هو ده الكلام الحلو
وهنا حسيتها انها خلاص وصلت للانحراف بكل عشق ولا فارق معاها فضيحه ولا اي صور او تهديد هي حبت الموضوع خلاص ومفيش حل مفيد منها
وصممت انها تتصل وفعلا اتصلت عليهم وكلمتهم ووافقو علي نفس المعاد ونفس المكان
وانا دخلت تاني يوم بجهز في الحلويات ووضعت فيها السم وعلمت كام قطعه كدا خاليين من السم لوحدهم في طبق صغير بحيث ليا انا واختي
وروحنا نفس المكان
ولقيت اختي اكثر نشاط للخروج وتقؤلي بصي بقي لازم تسبيلي واحد اليوم امبارح الاتنين كانو معك لوحدك 

رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة الرابعة

قؤلتها اه طيب يلا بس
وخرجنا روحنا وقعدنا نفس القعد ونفس تبادل البيرة والمخدرات
وانا كل ما اشرب كأس عايزة ارجع كل إلا ببطني
جريت بعيد حاولت ارجع واتالم من بطني بعدم الاكل وشرب بيرة مقذذ
خدت حوالي ربع ساعه برجع عقبال ما فوقت ورجعت لقيت قدامهم صنيه الحلويات بياكلو منها قؤلت ادخل السيارة اجيب الطبق الا مخصص لي انا واختي بعدي عن المسموم واتفاجئ..
فين التفاعل يا جماعه لو مفيش تفاعل مش هنزل الجز الخامس والاخير وها ابعتة للى يتفاعل بس
طب اللى ها يتفاعل هنا يعملى طلب صداقة وبستلم الجز الخامس والاخير فورا قبل نزولة هنا رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة 
الخامسة 5والاخير كاملة 

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام (من هنا)

او متابعه علي الفيس الحساب الشخصي

 ماجد فادي (من هنا)

او متابعه جروب الفيس (من هنا)  

تعليقات

التنقل السريع