القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة الخامسة 5والاخير

 

رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة الخامسة 5والاخير

رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة الخامسة 5والاخير كاملة ………………


انا قؤمت ارجع من كتر شرب البيرة مع اخو زوجي وصديقه وتركت اختي معاهم

اخدت حوالي ربع ساعه عقبال ما فوقت من الترجيع ورجعت لقيتهم

حاطين صنيه الحلويات الا كنت عملاها وحاطه فيها السم قدامهم ونازلين فيها اكل
دخلت بسرعه اجيب الطبق الا انا عملاه خاص ليا انا واختي عشن محدش يستغرب لو ما اكلناش معهم
واذا بي اتفاجئ بالطبق فاضي ومرمي فالسيارة
خرجت مسرعه بلهفة وصوت خافض اسأل اختي فين الحلويات الا كانت هنا
قالتي هتفرق ايه يعني كله جلاش فكرتك عامله نوعين مختلفين لقيتهم الاتنين جلاش قلبتهم علي بعض تعالي تعالي كلي

قلتها انتي ليه تتصرفي اصلا بحاجه مش تخصك فين ام الصينيه كلها
قالتي بضحك سخيف انتي فاكرة انهم حد خلي منها حاجه ياقمر البيرة خلتهم ممكن ياكلونا انا وانتي مش الجلاش بس
فاضل قطعه صغيرة تعالي خديها قبل ما نسفوها
✍️هناك قصص المثيرة للكبارفقط ماتنفعش تنشر على الكروب اللى عايز يتفضلى يبعتيلى طلب صداقة وتابعى اقوى القصص🔞⛔️
قلتها لا انا بس كنت بسأل عشن ناكل ع مرتين المهم انتي كلتي والا لا
قالتي اه كلت دي تجنن بجد والا ممكن اننا سكرانين كل حاجه طعمها حلو وخلاص ويضحكو بصوت مرتفع
وانا بدأت افوق وافوق انا وقعت في مصيبه وخايفه اعترف لاختي وخايفه السم مش يعمل حاجه في نفس الوقت وبعد ما اعترف اتحط في موقف يفضحنا وده الا كنت خايفه منه

­ ­ ­رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة الخامسة 5والاخير ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ومفعول السم الرجل قالي ده مش بيكمل دقيقه ويشتغل
وكمان انا فات اكتر من نص ساعه ومفيش فايده
واتفاجي بصديق اخو زوجي يحضن ظهري وانا واقفه سرحانه في فكري ويقولي ايه القمر ماله وبدأ يتحرش بيا
قؤلت له مفيش بس عايزة اقعد لوحدي شويه قالي لا احنا هنا عشن نتدلع مع بعض كلنا
اليوم انتي ليا لوحدي اختك غرقانه مع اخو جوزك هناك عالفرشه جنب السيارة وانتي بقي تعالي عايزك
وهم بي بعنف وغباء وبدأت لأول مرة اصرخ واقاومة حتي فزع مني وقام من فوقي
اسرع اخو زوجي بيسأل مالكم حصل ايه قؤلته مليش نفس مخنوقه شويه ممكن بقي تحسبوني شويه لوحدي
وفعلا سحبو بعض وراحو يكملو القعده لوحدهم ويشربو
وبعد ربع ساعه لقيت اختي بتقؤلي الحقني العيال شكلهم شربو كتير
ونامو خالص هنعمل ايه
بقؤلها نامو ازاي هما دول بينامو
قالتي اه وربنا عماله اصحي فيهم مفيش فايده والغريب انهم نامو مرة وحده
قؤمت اشوف فيه ايه لقيت اخو زوجي نايم علي بطنه وفي رغاوة خارجه من فمة وصديقه نفس الشي عرفت ان السم اشتغل معاهم
✍️هناك قصص المثيرة للكبارفقط ماتنفعش تنشر على الكروب اللى عايز يتفضلى يبعتيلى طلب صداقة وتابعى اقوى القصص🔞⛔️
استغربت وخوفت بس ربنا الهمني قوة ما بعدها قوة في الوقت ده
بقؤل لاختي انتي مش حاسه بحاجه مانتي شربتي زيهم
قالتي لا انا عادي خالص
قلتها ازاي بقي انتي كلتي معاهم من الحلويات
قالتي بصراحه اه كلت بس كلت من الطبق الا كنتي حطاه لوحده
وكمان انا عارفه انك حاطه سم ليهم وكنت بتابعك وانتي بتعملي الجلاش بس كنت منتظرة انك تعرفيني يعني انتي كنتي عايزة تقتليني معاهم صح وتبكي
قلتها لا انت كنت عامله الطبق لي وليكي وكمان انا كل إلا عملته ده كان انتي السبب فيه وكان عشانك
لأنك انتي الا وصلتني كل المصايب دي
وبدأنا نشد مع بعض قلتها بصي مش وقته خالص نظفي كل حاجه تخصك وتخصني من هنا ومن السيارة الأطباق ولو ليكي لبس او اي حاجه تدل عليكي اخفيها والبحر واسح ارمي كل حاجه وخلي البيرة دي جنبهم زي ما هي
ويلا نمشي من هنا
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
✍️هناك قصص المثيرة للكبارفقط ماتنفعش تنشر على الكروب اللى عايز يتفضلى يبعتيلى طلب صداقة وتابعى اقوى القصص🔞⛔️
وانا قؤمت علي تلفوناتهم بحجر كسرتها ورميتها في البحر علي اخر دراعي
واهدنا بعض ومشينا حوالي اربع سعات عقبال ما وصلنا الطريق وركبت انا وهي وبنتي تاكسي وروحنا علي بيت اختي
غيرنا واخدنا شاور واكلت بنتي وقؤلت لاختي انسي الأمر ده بقي خالص وبلاش تنسي انك بنت ناس متدينه وكفايه لحد كدا
وفات ايام بعد أيام واكتشف جوزي ان تم العثور علي جثه أخيه وصديقه
وبعد التحليل والكشف الطبي اكتشفو ان تأثير شرب
وهنا ارتحت وانتهي الموضوع

رواية اخو زوجي وصديقه الحلقة الخامسة 5والاخير


ولحد الان ضميري بيانبني بس ارجع واقؤل يستاهلو نصيبهم كدا واخرتهم كدا
لاني انا عمري ما كنت خاينه ولا زانيه واختي كمان اتغدر بيها منهم ولو قلنا ياشرطة مكناش هناخد حق ولا باطل غير الطلاق والفضايح 

يُمكنك الانضمام لقناتنا على التليجرام (من هنا)

او متابعه علي الفيس الحساب الشخصي

 ماجد فادي (من هنا)

او متابعه جروب الفيس (من هنا)   

تزوجت على زوجتي ولا أعلم كيف أخبرها 

رواية زوجتي وأخي الصغير

تعليقات

التنقل السريع