القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية العاهرة الفصل الثالث للكبار فقط




 حصريآ علي دار المجد للقصص والروايات  


رواية عاهرة بقسوه الزمن للكبار فقط 🔞🔞🔞🔞

العاهره بقسوه الزمن الجزء التالت. قبل الاخير  


ولم رحت معاها البيت كنت فرحانه ان ليسا في ناس كده


ادتني هدوم من هدومها واكلتني وبعد ماكلتني ادتني عصير 


انا كنت مستغربا من اهتمامها بس كنت بقول مجرد ظنون 


علشان قبلت ناس كتير وحشه بعد مشربت العصير رحت في 


النوم خالص وبعد مصحيت قمت علي صوت راجل عجوز 


وبقلي طلعتي تستاهلي والله خدي هدول ايلك انا اتفزعت 


وبصيت لنفسي لقيت عريانه خالص وحتا جسمي متعور انا 


رحت ضربتو بالقلم وصرخت دخلت عليه امال ال هيا جبتني 


من الشارع ولقيتها بتقولي خدي دول كمان شفي اد اي كتار 


يبت كتار لو قعدتي سنه بحالهم مش هتجيبي نصهم طشتهم 


وطلعت اجري وانا نزله خبط في واحد مسك ايدي وبصلي 


وسالني انتي نازله من عند مين رديت وقلت من عند امال 


ضحك وقالي امال بقيت بتجيب حلويات كده انا رحت زقيت 


ايدو ونزلت جري وانا مشيه مش عارفه اروح فين وال اعمل 


اي قعدت في نفس المكان ال جبتني منو امال بس ياست 


واتعبت بعدها بسعات وفي نص الليل والدنيا تلج وجسمي 


كلو بيرجف لقيت امال بتضحك واتقولي بقا يخيبه تسيبي 


العز والبرتيته دي كلها وتقعدي هنا قومي قومي انا رفضت 


بس وقتها كنت. عاوزه اروح لاني ميته من الجوع لقيتها 


بتقلي قومي وانا مش هخليكي تعملي حاجا غصب عنك 


لقيت نفسي بروح معها ولم رحت لقيت نفس الراجل ال 


مسك ايدي علي السلم وقام جري عليه لم شفني ويقولي 


اقعدي جنبي متخفيش انا مش هعمل معك حاجا انا عاوزك 


قدامي بس انا قعدت وامري يجبلي اكل وبعدها وشوش امال 


ال بدلعوها ميمي وقالها لو رضيت ليكي الحلوه. لقيت ميمي 


عماله تزن عليه في الرايحه والجايه وهيكتبلك يخيبه 


وهيعملك ورتني فلوس كتير. كنت برفض كتير وحولت معايا 


مليون مرا ولم ياسو مني راحت قالت اني رفضت 


قال لميمي اعرضي عليها الجواز وفعلا عرض عليه الجواز 


بس يكون في السر علشان مركزو وسمعتو انا في البدايه 


كنت برفض بس قلت لنفسي فرقت اي عرفي من قدام الناس 


مكلو نهش لحمي والكداب رائفت منو لله والله لموافقه 


ووفقت عليه وتم الجواز واخدني علي قصر اكبير ودنيا حلوه 


وفضلت في النعمه دي شهر وكان اكويس في الشهر ده اوي


وفجأه بيقولي خدي المبلغ ده  قلت انا مش عاوزه حاجا انا 


اكويسه كده وانت مش مخليني عاوزه حاجا


خدي بس واسمعي الكلام اخدتهم بس اتصدمت بعدها تاني 


يوم لقيت ظرف جنبي علي السرير وفيه انا كنت متمتع 


معاكي اوي وكنت مبسوط وكنت نفسي اعيش معاكي العمر 


مش شهر بس.  لكن انا مجوز بينت ناس كبيرا ولو عرفو 


بقصتنا هخصر ال بنيتو كله انتي لم رفضتي تنامي معايا 


عملت كده انا اسف عل ال حصل والفلوس دي حقك مع 


السلامه


انا فضلت اصرخ واعيط وقطعت الفلوس وكرهت كل الناس 


لانهم كدبين ومن صدمتي لقيت نفسي بقول لي بديلهم 


جسمي ببلاش انا هعمل زي ميمي ورجعت لميمي وقلتلها 


هشتغل معاكي وهكون زيك هيا فرحت بس انا كنت مدايقه 


بقول انا كده بنتقم من نفسي مش منهم بس خلاص سكه 


ودخلتها وهكمل فيها بعد لم اتعرفت علي ناس وبقيت انا 


الكل فكل وكل ال بدخل بطلب يقعد معايا انا بقيت ميمي 


تغير انا مكنتش باخد في بالي حولت اشوف اختي اكتير 


ورحت ومن بعيد لبعيد بدي اطمن عليها القيهم بيقولو 


مبقوش يظهرو وفي يوم من الايام دخل صاحب رائفت  


ومعاه اختي انا اتصدمت 😱😱😱 يتبع اتتظروني والجزء الاخير علق بمايحلولك واعمل متابعه علي صفحتي


تعليقات

التنقل السريع