القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جوزي الدجال الكاتبة هويدا زغلول الفصل التاسع

رواية جوزي الدجال الكاتبة هويدا زغلول الفصل التاسع


حصرياً على دار المجد للقصص والروايات

 رواية جوزي الدجال

 الكاتبة هويدا زغلول

 الفصل التاسع 

#زوجي الدجال 

#الحلقه التاسعه 

بقلم دوداا حوده


وبعد ما سمع يحيي التسجيل 


يحيي. :يا ولاد ال .....


دعاء :ناس خاينه وطماعه مش كده 


يحيي :حقك عليا انا اسف الفلوس زغللت عيني.والله 


ايمان صاحبه الفكره 


دعاء :عارفه امال انا جايه ليك ليه لازم ناخد حقنا منهم 


يحيي :لازم اقتلها هي وهو 


دعاء :,لا اهدي كده ونفكر بالعقل 


يحيي : اضمن منين انك مش جايه تنتقمي مني زيهم 


دعاء :عيب عليك تقول كده ده احنا اهل وانا عمري ما افكر 


ابيع اهلي حتي لو كان عايز يطلعني مجنونه 


يحيي :والله عرفت غلطتي انا اسف ليكي 


دعاء :انت هتتجوز ايمان


يحيي :اتجوز مين انتي عبيطه دي بقولك عايز اقتلها تقولي ا


اتجوزها 


دعاء :مهو رد القلم مش هيجي غير بكده نبين ليهم أن احنا 


لسه مصدقين لعبتهم 


يحيي :وبعدين اي اللي هيحصل 


دعاء :بعدين لان لازم امشي 


يحيي :مش فاهم كلامك 


جرس الباب رن 


دعاء :هو انت مستني حد 


يحيي :لا وراح بص من العين السحريه دي ايمان 


دعاء :طيب هخرج ازاي انا دلوقتي 


يحيي :بوصي ادخلي الاوضه دي وانا هسيب باب الشقه


مفتوح اول ما ندخل اخرجي علي برا 


دعاء :اوعي تلاحظ انك عرفت حاجه 


يحيي :لا خالص مش هيحصل ودخلت دعاء  وفتح يحيي 


ايمان :ازيك يحيي 


يحيي :ها في جديد في الموضوع ولا اي 


ايمان :,انت ليه كل كلامك معايا بالطريقه دي 


يحيي :مش فاهم قصدك 


ايمان انا جايه اطمن عليك بس مش اكتر 


يحيي :تطمني عليا ده من أمتي 


ايمان :انا مش قادره اخبي اكتر من كده انا بحبك اوي 


يحيي :من يوم وليله كده 


ايمان :لا كنت بحاول إداري حبي ليك بس مش عارفه اكتر 


من كده 


يحيي :طيب نخلص موضعنا بعدين نشوف الحوار ده 


ايمان :انت اي قلبك ده حجر بقولك بموت فيك


يحيي :البسي الجاكت مينفعش كده 


ايمان :الجو حر اوي بصراحه 


يحيي :ايمان انتي اتجننتي 


ايمان :لا علقت وفوقت لنفسي أنا هفضل عالطول كده بسمع 


كلامك وانت مافيش في مره تسمع فيها كلامي 


يحيي :ايمان انا ...


ايمان :فين اوضه النوم 


يحيي :هنا 


ايمان :طيب تعالي اقولك 🙈🙈🙈


وبعدها بساعه 


يحيي :احنا ازاي نعمل كده 


ايمان :انا علشان بحبك وبموت فيك 


يحيي :مكنش وقته يا ايمان خالص 


ايمان :قد كده انت مش طيقني 


يحيي :انا مقولتش كده بس مكنش ينفع دلوقتي عايزين 


نخلص موضعنا 


ايمان : تديني كام لو عرفت ان دعاء عايزه تكتب كل حاجه 


باسمي 


يحيي :انتي بتهزري صح 


ايمان :والله بتكلم بجد هيمس واثقه في اشرف وعايزه


تشوف رد فعله لما بعرف بموضوع الفلوس 


يحيي :هديكي ٥مليون جنيه 


ايمان :بتتكلم بجد 


يحيي :بس في شرط لازم يحصل الاول 


ايمان :شرط شرط اي مش فاهمه 


يحيي :موتي اشرف 


ايمان :طيب وليه ماهناخد الفلوس وخلاص 


يحيي :هو انتي فاكره اشرف هيسبنا في حالنا 


ايمان:هنهرب برا مصر 


يحيي :اشرف لازم يموت الاول 


ايمان :وهتتجوزني بعدها 


يحيي :ايوه هتجوزك بعدها 


وفي شقه اشرف 


اشرف :مالك يا دعاء 


دعاء :أبدا كنت بلم هدومي 


اشرف :رايحه فين 


دعاء:انا ماشيه من الشقه المسكونه دي


اشرف :الشقه كويسه مفيهاش حاجه 


دعاء :وبالنسبه لمراتك اللي بشوفها 


اشرف :ده وهم في دماغك 


دعاء :لا مش وهم وانت عارف انا شوفت مراتك قبل الجواز 


قبل ما اشوف صورها انا لازم امشي 


اشرف :هو اي ليه كل لما بحب حد عايز يبعد وبيسبني 


دعاء : اشرف سيب ايدي 


اشرف :مش هتمشي ها انتي خلاص بقيتي ملكي ولازم ارجع


نورا تاني 


دعاء :هترجعها ازاي مش فاهمه 


اشرف :لازم افديها بروح علشان ترجع تاني تعالي قدامي 


دعاء : انت هتعمل اي 


اشرف :تعالي قدامي ودخل الاوضه وكانت وافقه نورا 


وقعت دعاء اغم عليها 


نورا :ينهار اسود هي ماتت ولا اي 


اشرف :اخرسي شيلي قصادي 


نورا :اشيل ازاي افرض فاقت 


اشرف :أطفئ البخور ده هموت وشال دعاء وخرج لقاه ايمان


ايمان:اي ده فيه اي 


اشرف :اسكتي خالص


ايمان :دي هنا بتعمل اي 


اشرف :بعدين هقولك 


ايمان :اه شكل عامل عليا مسلسل وناوي ترجع لمراتك


وتسبني انا لا ده انا لحمي مر 


اشرف :ادخلي قدامي ودخل دعاء عالسرير 


نورا :عايزه افهم بقي انت فيه اي بينك وبينها 


اشرف :ممكن تسكتوا وبعدين نتكلم لازم دعاء تفوق تفهم 


إن كل اللي شافته ده وهم 


ايمان :مش قولنا خالص هتكتب ليا الفلوس وهنمشي 


اشرف :طيب اسكتي دلوقتي 


ايمان في بالها مكنتش عايزه اقتلك بس انت اللي هتخلني 


اعمل كده والله لموتك يكون انهارده 

يتبع


تعليقات

التنقل السريع